At Least They’re Consistent

The New York Times apologized on Monday for having misspelled the name of one of President John F. Kennedy’s closest advisers in an article about his having introduced Barack Obama at a fund-raiser. Oh yeah, and for the 134 other times they misspelled it in articles and headlines over the past 50 years. His name is Theodore C. Sorensen, not Sorenson. That may be a record for them. Last November they admitted to having misspelled the name of the now defunct New York City department store Gimbels 120 times, though in their defense they did spell that one correctly 500 times.

Category: Uncategorized Comment »

Leave a Reply

Back to top